Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε." ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ



Την 4 Γενάρη 2011 έστειλα με email στην εταιρία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. που εκμεταλεύεται την Εθνική οδό από Μεταμόρφωση μέχρι Σκάρφεια την παρακάτω επιστολή, απαιτώντα την ΑΜΕΣΗ αποκατάσταση συγκεκριμένων κόμβων, οι οποίοι είναι επικίνδυνοι για τους διερχόμενους οδηγούς

ΠΡΟΣ
ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
Σωρού 13 ΜΑΡΟΥΣΙ
151 25
Κύριοι
Κινούμαι  κατά την μετάβαση και την αποχώρηση στην δουλειά μου στην διαδρομή Βαρνάβας – Αγ. Στέφανος καθημερινά.
Έχω διαπιστώσει την τρομερή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ σε δύο  σημεία της διαδρομής αυτής, λόγω της κατάστασης του οδοστρώματος. Το πρώτο βρίσκεται στην «διασταύρωση Πολυδενδρίου» (φανάρια) και το δεύτερο στην «διασταύρωση Κρυονερίου» (φανάρια) του παράλληληλου οδικού δικτύου.
Επειδή μέλος της οικογένειάς μου συχνά μεταβαίνει στην Αυλώνα, κάνοντας χρήση του παράλληλου οδικού δικτύου, έχει διαπιστώσει ότι το ίδιο συβαίνει 50 μέτρα πριν την «διαστάυρωση Ωρωπού».
Έχω παράλληλα διαπιστώσει την τοποθέτηση από την εταιρία σας, πινακίδων με την ένδειξη «όρια έργου παραχώρησης», στα πλαίσια της απαράδεκτης σύμβασής σας με το Ελληνικό Δημόσιο, γεγονός που σημαίνει ότι ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ για την κατάσταση του οδοστρώματος στα σημεία αυτά.
Είμαι κάθετα αντίθετος με την παραχώρηση και την εκμετάλευση των δρόμων ΜΑΣ από την εταιρία σας και θεωρώ ότι οι δρόμοι ανήκουν στον Ελληνικό λαό. Όμως μέχρι  να επιστρέψουν οι δρόμοι στους πραγματικούς ιδιοκτήτες τους, στους Έλληνες πολίτες, είστε υπεύθυνοι για την συντήρησή τους.
Είναι προφανές ότι οι δρόμοι ΜΑΣ δεν σας παραχωρήθηκαν απλά και μόνο για να εισπράτετε χρήματα, αλλά για να τους ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΕ.
Απαιτώ λοιπόν την ΑΜΕΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ στα τρία προαναφερόμενα σημεία, με τα χρήματα που, παράνομα κατά την άποψή μου, εισπράτετε από τα διόδια. Σε αντίθετη περίπτωση ΣΑΣ ΚΑΘΙΣΤΩ ΥΠΕΥΘΎΝΟΥΣ για όποιο ατύχημα ενδεχόμενα προκύψει, στα σημεία αυτά, σε εμένα, τα μέλη της οικογένειάς μου και τους συμπολίτες μου, κατοίκους της Βορειανατολικής Αττικής και για όποιες συνέπειες έχει αυτό (σωματικές βλάβες, υλικές ζημιές κ.λ.π.).
Παρακαλώ να μου γνωρίσετε εγγράφως το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των προαναφερομένων έργων.

ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Η εταιρία μου απάντησε με email την 2 Φλεβάρη 2011 με το παρακάτω κείμενο

Αγαπητέ κ. Κόλλια,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διαθέσατε να μας εκφράσετε εγγράφως τις υποδείξεις σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στα πλαίσια της αναβάθμισης του αυτοκινητόδρομου, έχει ήδη σχεδιαστεί και προγραμματίζεται η ανακατασκευή όλων των ανισόπεδων κόμβων (οδόστρωμα, στηθαία, σήμανση κ.α.).
Στα πλαίσια αυτά, το τμήμα του παράδρομου που εμπίπτει στα όρια του έργου (περίπου 100 μέτρα περιμετρικά των ανισόπεδων κόμβων), επίσης θα ανακατασκευαστεί πλήρως.
Επισημαίνουμε όμως ότι το λοιπό παράπλευρο οδικό δίκτυο, βρίσκεται εκτός των ορίων της Νέας Οδού και συνεπώς οποιεσδήποτε κατασκευαστικές ή άλλες εργασίες εκεί, δεν αποτελούν αρμοδιότητα της εταιρείας μας.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία χρειασθείτε.

Με εκτίμηση
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Νέα Οδός Α.Ε.

Επανήλθα την 8/2/2011 με την ακόλουθη επιστολή

ΠΡΟΣ
ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
Σωρού 13 ΜΑΡΟΥΣΙ
151 25
Κύριοι
Έλαβα την  απάντηση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας σας. Σας δηλώνω εξ αρχής ότι δεν είμαι πελάτης σας, αφού αρνούμαι την καταβολή διοδίων και δεν ζητώ καμία εξυπηρέτηση, αλλά απαιτώ  την τήρηση των συμβατικών σας υποχρεώσεων.
Προφανώς δεν έχετε καταννοήσει το νόημα της επιστολής μου.
Δεν έκανα απλά «υποδείξεις» προς την εταιρία σας, αλλά ΣΑΣ ΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ για όποιο ατύχημα συμβεί στα συγκεκριμένα σημεία που ανέφερα στην επιστολή μου.
ΑΠΑΙΤΗΣΑ την ΑΜΕΣΗ αποκατάσταση της βατότητας του οδοστρώματος στα σημεία αυτά, στα πλαίσια των όρων της σύμβασης που έχετε συνάψει με το Ελληνικό δημόσιο.
Κι αυτά τα έργα έπρεπε να τα είχατε κάνει από την πρώτη στιγμή που αρχίσατε να εισπράτετε τα χρήματα των διερχομένων από τους δρόμους μας  συμπολιτών μου,  τους οποίους ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΤΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ.
Μου είναι παντελώς αδιάφορο, λοιπόν, τι ΘΑ κάνετε στο…μέλλον και εξακολουθώ να απαιτώ την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Ξέρετε αν εγώ ΣΚΟΤΩΘΩ σε κάποιο από αυτά τα σημεία, δεν θα παρηγορεί ούτε στο ελάχιστο την οικογένειά μου, το γεγονός ότι εσείς, οι κύριοι υπεύθυνοι,  στο…μέλλον θα βελτιώσετε τον δρόμο.
Από ότι φαίνεται θα με υποχρεώσετε στην καταβολή ενός όχι ασήμαντου ποσού (για την παρούσα οικονομική συγκυρία) προκειμένου να σας αποστείλω ΕΞΩΔΙΚΟ και –στην συνέχεια- να σας υποβάλλω ΜΗΝΥΣΗ, για μη τήρηση των συμβατικών σας υποχρεώσεων και την έκθεση σε κίνδυνο πολιτών.

ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Παράλληλα έστειλα στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ την εξής διαμαρτυρία (μπορείτε να την δείτε και να την κατεβάσετε σε pdf εδώ):







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου